Naše reference

Modernizace a dostavba železniční stanice Praha – Masarykovo nádraží

V roce 2016 představila společnost Penta Investments, ve spolupráci s Institutem plánování a rozvoje hlavního města Prahy, rozvojový projekt Masarykova nádraží, který využívá přilehlý brownfield, jako místo pro výstavbu administrativní budovy navržené architektonickou kanceláří Zaha Hadid Architects. AF-CITYPLAN se tak stal díky své odbornosti součástí týmu, zpracovávající Přípravnou dokumentaci stavby „Modernizace a dostavba železniční stanice Praha - […]

Strategický plán udržitelné městské mobility Českých Budějovic

Strategický plán udržitelné městské mobility Českých Budějovic ("SUMP") je jedním z prvních dokumentů z hlediska koncepce dopravy, jenž řeší všechny dopravní módy na území města a jeho bezprostředním okolí ve vzájemných souvislostech a synergiích a který je předmětem veřejného projednání. Dokumentace byla vypracována v souladu s metodikami, které byly doporučeny Evropskou unií, podle nichž byly […]

D0 519 Suchdol – Březiněves

Stavba D0 519 je plánovanou součástí Pražského okruhu (SOKP) a jako taková má obrovský význam pro Hlavní město Prahu, nejen jeho severozápadní část. Cílem stavby je odvedení veškeré tranzitní dopravy z intravilánu Prahy i dalších obcí, a to v návaznosti na další části okruhu. Stavba 519 se vzájemně "podmiňuje" se sousedním úsekem 518 Ruzyně - […]

Plán udržitelné městské mobility města Brna

Plán udržitelné mobility Brno je nejvýznamnějším strategickým dokumentem města pro oblast dopravy. Dokumentem, který komplexně řeší všechny druhy dopravy v rámci uceleného materiálu a zároveň zohledňuje jejich vzájemné ovlivňování. Je to jeden z prvních materiálů, který prochází řadou veřejných projednání a setkávání se odborníků nad procesem jeho tvorby. A v neposlední řadě je to jeden z prvních materiálů, který […]

Studie úpravy silnice I. třídy v Karlových Varech

Cílem studie bylo technické zpracování stávající okružní křižovatky a návazných úseků silnic u hypermarketu Globus v Karlových Varech. Ta je ve své současné podobě dlouhodobě na hranici své kapacity. Další plánovaný rozvoj navíc může znamenat další výrazné přetížení kapacity této křižovatky. S ohledem na tento budoucí vývoj jsme v rámci studie navrhli tři varianty řešení této nevyhovující situace, […]